
SAS’ trofaste kunder kan åbenbart godt lide lotterier og lade sig overraske over, hvor det fly, de har entret i København, mon ender med at lande.
I hvert fald tog det kun fire minutter, inden SAS måtte melde udsolgt på sit nye ”Destination Unknown” event.
Det er anden gang, at SAS gennemfører denne sjove aktivitetet for mennesker med mange point på EuroBonus kontoen.
Også sidste år blev ”Destination Unknown” en stor succes. Her endte det fuldt bookede fly i græske Athen.
Deltagerne var mellem 19 og 81 år og kom fra Danmark, Sverige, Norge, Finland, Storbritannien og USA.
Denne gang afgår det specielle SAS fly fra Københavns Lufthavn den 4. april. Hvor det ender, får passagererne først at vide kort før afgang. Hjemturen foregår den 7. april.
Billetter kan udelukkende betales ved hjælp af optjente EuroBonus point, og dem må der være mange af på SAS-kundernes konti.
I hvert fald tog det mindre end fire minutter at melde udsolgt, og hver af deltagerne skulle betale med 60.000 EuroBonus point.
Aron Backström, der er vice president for Product & Loyalty hos SAS, kalder “Destination Unknown” for en tilbagevending til de dage, hvor rejser stadig var eventyr og opdagelse:
”Der er lidt magisk over at stige på et fly uden at vide, hvor man vil lande. Det skærer alt bort om beslutninger og planlægning”….
(Indledningsfoto til artiklen: Dzmitry Dudov / Unsplash)
Skriv et svar