De dansk-norske online-rejsebureauer Escapeaway og Solfaktor samles nu under det fælles varemærke Solfaktor.
Navneskiftet træder i kraft tirsdag den 7. oktober og skal give bureauernes skandinaviske kunder et endnu større og bredere tilbud at vælge imellem.
Solfaktor har speciale i bade- og solferier og står for over 80 procent af omsætningen i den norske rejse-koncern Braganza, så navneskiftet har været helt naturligt.
Omkring 1.000 hoteller, som tidligere kun har været tilgængelige hos Escapeaway, bliver nu også åbne for Solfaktors kunder. De vil totalt set kunne vælge og vrage mellem over 7.000 ferie-hoteller fremover.
Solfaktor bruger rutefly selskaber til at transportere sine gæster. Siden begyndelsen for 26 år siden har over en million kunder rejst med Solfaktor og Escapeaway i fly fra bl.a. Norwegian, Ryanair, Wizz Air, Lufthansa og SAS.
Efter navneskiftet vil Solfaktor fortsat have kontorer i både København, Oslo og Helsingborg….
(Indledningsfoto til artiklen: Taryn Manning / Unsplash)





Skriv et svar